Een veelzijdige functie met meer dan alleen administratieve taken.

Vanwege groei van onze activiteiten zijn wij op zoek naar een fulltime Administratief Medewerker. Je gaat werken vanuit ons nieuwe moderne kantoor in Enter waar wij een fijne werkplek voor jou hebben ingericht. Als Administratief Medewerker ben je samen met het administratieve team verantwoordelijk voor de gehele administratie van Wevi. Je beheert en verwerkt oa. in- en verkoop facturen en zorgt voor een correcte afhandeling van im- en export auto’s. Daarnaast ben je representatief en zorg je voor een professionele en hartelijke ontvangst van onze bezoekers. Wevi is een organisatie met korte lijntjes wat inhoudt dat het team rechtstreeks samenwerkt met de directie.



Over de functie

Jij maakt deel uit van ons administratieve team dat verantwoordelijk is voor een veelheid van administratieve zaken. Je werkt samen met ervaren collega’s waar je veel van leert en die je alle ruimte geven om zaken zelf op te pakken. Vanaf dag 1 draai je volwaardig mee in het team, tenminste als je iemand bent die het initiatief pakt.



Welke taken horen hierbij?

Als Administratief Medewerker ben jij een vraagbaak voor onze collega’s, maar je durft ook verantwoordelijkheid te nemen. Het doel is om de tevredenheid van Wevi en onze relaties hoog te houden en daarom vragen wij van jou:

  • Te ondersteunen bij het bestellen van auto’s (bij dealers en im- en export)
  • Administratieve afhandeling van in- en verkoop
  • Verwerken van debiteuren en crediteuren
  • Signaleren van interne en externe vragen
  • Accuraat en pro-actief naar bezoekers


Wat bieden wij

Werken bij ons betekent werken in een cultuur waarin het nemen van verantwoordelijkheid en samenwerken boven eigenbelang staat. Dat neemt niet weg dat wij eigen initiatief bijzonder waarderen zolang het doel is de klant verwachting in positieve zin te overtreffen. Je komt te werken in een informele organisatie, daar hoort ook samen plezier maken bij. Om de saamhorigheid te bevorderen lunchen wij bijvoorbeeld samen en sluiten we samen de maand af. Wij beseffen ons dat wij moeten zorgen dat wij de juiste mensen op de juiste plek hebben. Daarom investeren wij in jou persoonlijke groei en ontwikkeling zodat jezelf blijft verbeteren.



Om te reageren op de vacature Administratief Medewerker bij Wevi voldoe je aan de volgende eisen:

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding (financieel).
  • Heb je nog maar een paar jaar werkervaring? Dat maakt ons niet zo heel veel uit. Het gaat ons vooral om je persoonlijkheid, capaciteiten en ambitie. Alle aspecten van het lease vak leer je in de praktijk.
  • Je bent representatief en voelt situaties goed aan.
  • Je kunt goed overweg met MS office en bent vaardig in Excel.
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in zowel woord als geschrift. Beheersing van Engels en Duits is een pré.

Wij nodigen ook mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt van harte uit om te reageren.

Herken jij je in dit profiel? Mail dan je CV naar niels@wevi.nl. Voor vragen over de vacature of de procedure kun je contact opnemen met Niels Noordam, via telefoonnummer 0547-284062.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.